Erro ao compilar o projeto

Boa noite, sempre que tento compilar o projeto tenho erro de Dom ao debugar descobrir que o erro ocorre apenas na versao 7.05, tentei usar o bundler.js da versao 6.x e rodou, omo resolver isso?

obrigado veja o print.

Good night, whenever I try to compile the project, I have a Dom error when debugging, discovering that the error only occurs in version 7.05, I tried to use bundler.js from version 6.x and it ran, how to solve this?

see thank you the print.

hmm im using v 7.0.4 + vue (vite) and no issues on the build. nor develop.
development works fine?

Hello, thanks by response. sorry my english.

No start in debug mode and production…

go start my project in version 6 and waiting a new version or solution to error.

thank you

ok, so i think you have an issue while importing f7 and dom7. if you could share your code would be helpful.

pt:
ok, então eu acho que você tem um problema ao importar f7 e dom7. se você puder compartilhar seu código seria útil.

bom dia, obrigado por responder, e desculpe a demora no feedback, entao, minha applicacao foi criada de forma framework7 create --ui de forma limpa nao tem nenhum codigo novo a mais.

ao criar a mema aplicacao e altear a pasta f7/v7 para f7/v6 funciona bem porem com o builder da versao 7 nao funciona.

obrigado
opoes do --ui

cordova, ios, android no blunder